CallReporter

Analyseer uw belverkeer voor optimale efficiency

Telefooncentrales zijn er in vele uitvoeringen. Moderne centrales, zoals de Avaya IP Office, houden exact de gesprekken bij. Met die gegevens, komt u veel te weten over uw bedrijf. Veel meer dan u ooit voor mogelijk houdt. Helaas is die informatie vaak onleesbaar en gaat een schat aan management informatie verloren.

Solition heeft CallReporter ontwikkeld. CallReporter biedt gegevens om uw organisatie (nog) beter te sturen. Hoe vaak worden we gebeld? Hoe lang duren die gesprekken, hoeveel gesprekken missen we? Wanneer worden we het meest gebeld? CallReporter geeft hierop antwoord.

CallReporter legt het accent op analyse van uw belverkeer. Hierdoor krijgt u inzicht en kunt u doordacht beslissingen nemen. Uiteindelijk resulteert dit in een betere bereikbaarheid, en dat is goed voor u en uw relaties.

Meer info

Wilt u meer info ga dan naar:

www.callreporter.nl
De productsite met meer informatie over CallReporter

Reseller worden
Meer info over ons Reseller programma

 


Site Map | Printable View | © 2009 - 2018 Solition | Algemene voorwaarden